27 czerwca 2016


CZUJĘ MIĘTĘ...


Mojito bezalkoholowe

Idealny drink na upalne dni.. 
Proporcje zwykle nie mają dla mnie znaczenia.. wrzucam wszystko "na oko"
Mojito, które zawsze idealnie chłodzi mój organizm jest banalne:
1. do blendera wlewam ok. 1.5 l wody niegazowanej
2. wyciskam 1 limonkę lub 1 cytrynę - jak kto lubi
3. dorzucam kilka listków mięty, w zależności od tego jak bardzo intensywny smak chcę uzyskać
4. zamiast cukru dodaję 1 łyżkę miodu - najlepszego na świecie bo dziadzia ^^
5. wrzucam kilka kostek lodu i wszystko razem blenduję
6. na koniec przelewam do słoiczków, dorzucam plasterek cytrusa, a drugim dekoruję naczynie i VOILA! :-)


WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ


Z lewej kubeczek zakuiony w netto za jedyne 9.99,- 
możesz również wykorzystać słoiczki po różnych przetworach, wystarczy zrobić małe otwory na słomkę w wieczkach słoików ;)


Według mnie nie ma lepszego :)


Gotowe!






Sukienka: Mango
Kapelusz: House


Bluzka: Bershka


Wracając do drinków!
W takiej bezalkoholowej postaci, nie macie co sobie żałować..zwłaszcza latem.
 Nawilżanie organizmu od wewnątrz jest najważniejsze przy takiej porze roku. 
Ostatni weekend zaskoczył mój organizm niesamowicie. Nie byłam przygotowana na takie uderzenie duchoty, gorączki czy też na tak katorżniczy powrót z pracy, 
tramwajem po godz. 17.. Uwierzcie, nigdy nie czułam się tak źle przez temperaturę. 
Bicie serca przyspieszyło do maximum, a jedyną rzeczą, której potrzebowałam była woda. 
Na szczęście spadła mi z nieba i obyło się bez odlotów :) Jednak nie zawsze takie niebo chodzi za nami z napojem w torbie :D Dlatego wychodząc z domu nie zapomnij zabrać małej butelki wody na wszelki wypadek. ;-* 


TWOJE ZDROWIE! :-)



mMMMm



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz