11 maja 2016

maxiDRESS | OversizeDenimJacket 





Włącz play!

Po krótkiej przerwie..

Wracam do Was z nowymi pomysłami! Wszystkie stylizacje realizuję na bieżąco.
W wolny dzień, budzę się o godzinie 8:30, by zjeść pożywne śniadanie i zabieram się do działania :-) Pomalowane paznokcie, wyregulowane brwi, makijaż wykonany przy toaletce oraz dokładnie wyprasowane ubrania. Każda kobieta potrzebuje takiej chwili dla siebie. Czasem ta 'chwila' zmienia się w cały dzień.
NIE ŻAŁUJ SOBIE! Kobiecość według mnie to m.in. dbałość o szczegóły. 
Nie chodzi mi tylko o ubrania. Owszem, one też są ważne, ale czy w dresach
nie możemy być kobiece? 
NO JASNE, ŻE TAK! Wystarczy pachnący balsam na ciele, lśniące włosy i zadbane paznokcie. Każda z nas może przecież urządzić sobie w domu małe SPA.
Taka świeżość i regeneracja po ciężkim dniu w pracy, sprawia, że czujemy kontrolę nad
swoim życiem i wyglądem. 
Dzięki temu jak dobrze wyglądamy możemy sprawić, aby czyjś dzień stał się równie piękny. Blask bijący od nas może rozświetlać innym dzień ;) 
Dlatego cieszę się z mojego udanego dnia i z tego, że nareszcie mogłam coś napisać. 
CO NA DZIŚ? Odpowiednio do pogody przygotowałam zwiewną sukienkę, buty na koturnie czyli zgodnie z tematem KOBIECO ;) tak jak lubię..cała ja
MIŁEGO OGLĄDANA :)  
S.



 

JACKET: Stradivarius
DRESS: Bershka
SHOES: Bershka
BAG: Bershka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz