23 grudnia 2016

CHRISTMAS GIFTS


Zrób coś od serca! Masz jeszcze czas :) Nic trudnego, 3 składniki pomogą 
Ci zrobić coś specjalnego dla kogoś wyjątkowego ;) Baw się! Mąka, sól, woda i już. Wiesz już co powstanie? Piękne, świąteczne figurki z  materiału jakim jest masa solna. No dobrze, wróćmy więc do lat przedszkolnych i dajmy ponieść się wyobraźni. :D 





W netto znalazłam akcesoria do modelowania ciast :)

Do koloryzowania ciasta można używać barwników spożywczych, ja jednak nigdzie nie mogłam ich dostać. Dodałam odrobinę farby akrylowej i dokładnie zmieszałam ją z ciastem.

Po zrobieniu figurek powinno słuszyć się je około 3 dni, ja jednak włożyłam je do pieca na około 20 min w 100 stopniach i były gotowe do zdobienia farbami.

Pomalowane! Gotowe do zapakowania :)



Moi Kochani
 Życzę Wan wesołych, pogodnych świąt! Magicznych chwil spędzony w rodzinnym gronie.. Szczęśliwego Nowego Roku oraz wszystkiego o czym marzycie :) 
Ja już odpoczywam z rodziną i cieszę się, że niedługo wszyscy "razem" przysiądziemy do wigilijnego stołu. 
Buźka ;-*



1 komentarz: