20 kwietnia 2016

Włącz play! :-)

POROZMAWIAJMY O WŁOSACH | HAIR TUTORIAL



Kręcone, proste, krótkie, długie, farbowane czy naturalne, to odwieczny dylemat kobiet ;) Moda na ombre, sombre, siwe włosy czy krótkie i proste, obecnie pokazują się nam na przemian. Osobiście zmieniam zdanie przynajmniej 2 razy w miesiącu, czy potraktować moje włosy nożyczkami i farbą. :) Moda często się przeinacza, jednak trendy w fryzurach mają chyba szybsze tempo, może właśnie dlatego nie mogę podjąć decyzji bo czuje, że zaraz mi się znudzi ta przemiana. Naturalne! czyli zdrowe, pomimo to warto jednak podcinać końcówki
i używać odpowiednich kosmetyków pielęgnacyjnych bez względu na "jakość" włosa.
Wiem jedno, na pewno czeka mnie delikatne cieniowanie, ponieważ długość i gęstość mojej kity już trochę męczy plecki :) Wybrałam dla Was 3 fryzury, które są łatwe do zrobienia na szybko. Warkoczyki w stylu Kim Kardashian, które po rozpuszczeniu zmieniają się w kolejną fryzurę, czyli fale...moje ulubione, na sam koniec kok przeplatany warkoczykami. 




Kim Kardashian inspiration - warkoczyki dobierane, plecione do wewnątrz 



Wystarczy odrobina lakieru do włosów i zaczynają falować ;)


Lecą do oczu? warkoczyk pomoże ;)


Hair tutorial #3 - KOK

S.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz