13 kwietnia 2016

Włącz play!


|SOMETHING NEW|

Postanowiłam odpocząć.. bo co jeśli nie zdrowie jest najważniejsze w życiu? 

Czas złapać oddech.. Co za ulga! W powietrzu czuć wiosnę, więc wykorzystałam dzisiejszy dzień na stworzenie nowego wpisu. Spacer po poznańskim parku dobrze mi zrobił. Niecodzienny zestaw, miałam małe obawy, 
że źle będę się w nim czuła. Jednak szybko zniknęły, zaraz po tym jak pomalowałam usta na czerwono - to zawsze dodaje odrobinę odwagi ;) Problem polega na tym, że posiadam mały kompleks wzrostu, mianowicie moje 176 cm wprawia mnie czasami w zakłopotanie. Tak! oczywiście to idealny wzrost, w sam raz dla modelek chodzących po wybiegach. Jednak po założeniu wysokich obcasów już nie jest tak perfekcyjnie. Szczególnie nieswojo czuję się przy osobach średniego wzrostu, których jest zdecydowanie więcej niż wysokich kobiet. Czy to oznacza, 
że jetem skazana na płaskie obuwie, wyprostowane włosy i niski kapelusz? Oczywiście, że nie :) Najważniejsze, 
że moje proporcje są odpowiednie względem wzrostu. Naturalne jest to, że kiedy stanę obok mojej mamy (162cm) ktoś powie, że prawdopodobnie rola matki i córki powinna być w tym przypadku zamieniona ;) ale nie dajmy się zwariować, każdy ma inną budowę :)


Tak więc dzień z obcasami! Towarzyszyły im modne jeansy z dziurami. Góra delikatna, w postaci białego topu, połączona z lnianym surdutem i delikatnymi dodatkami. Oczywiście nie mogło zabraknąć małej torebki, 
na ważne i mniej ważne rzeczy ;) 
Miłego dnia! 



Buty: Bershka 
Spodnie: ZARA
Top: ZARA
Surdut: ZARA

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz